Ako sledovať zásielku?
V našom e-shope využívame služby Packety (bývalej Zásielkovne) pre doručenie Vašej objednávky. Po spracovaní Vašej objednávky ju skompletizujeme, zabalíme a odovzdáme kuriérovi spoločnosti Packety. Následne Vám od Packety príde e-mail obsahujúci informácie o aktuálnej polohe Vašej zásielky spolu so sledovacím číslom a odkazom, prostredníctvom ktorého môžete sledovať doručenie.
Sledovacie aktualizácie budú automaticky posielané na Váš e-mail, ktorý ste uviedli pri objednávke. Odporúčame Vám pravidelne kontrolovať Váš e-mail vrátane priečinku SPAM, aby ste nezmeškali žiadne dôležité informácie týkajúce sa Vašej zásielky.
Ak máte akékoľvek ďalšie otázky alebo potrebujete pomoc, neváhajte nás kontaktovať prostredníctvom našej zákazníckej podpory. Sme tu pre Vás.